Kriz Yönetimi

 

 

Bir krizi yönetmenin en güzel yolu, onu daha ortaya çıkmadan önlemektir. Müşterisinin risk yaşadığı olumsuz dönemlerde CPR, kurumun belirlediği kriz masası ile işbirliği yapar. Gelişmekte olan sorunları daha büyük sorunlara dönüşmeden önce engellemek ve etkisiz hale getirmek üzere sorununun çözümü için Kriz Yönetimi stratejisinde aşağıdaki adımları izler.

 

  • Kriz durumunun kuruma ne ölçüde zarar verdiği,
  • Kriz durumunun hangi faaliyetleri ne ölçüde etkileyeceği,
  • Krizden hangi kesimin etkileneceği konusunda medyaya verilecek mesajların belirlenmesi,
  • Mecralarının saptanması,
  • Yetkili basın sözcüsü ile medya açıklamasının gerçekleştirilmesinin en hızlı ve en doğru şekilde sağlanması.

 

CPR, bu süreçte gerekirse üst düzey ilişkilerini devreye sokarak kurumun krizden olumsuz etkilenmesini minimuma indirgemeyi amaçlar.